Pomoc techniczna
Zadaj pytanie
Jeżeli nie znalazłeś rozwiązania w Strefie Wiedzy / FAQ – możesz przekazać nam swój problem.
Nasi konsultanci przyjmą Twoje zgłoszenie i postarają się znaleźć rozwiązanie najszybciej jak to możliwe. Celem przyśpieszenia procesu i uniknięcia nieporozumień, prosimy o dostarczenie możliwie kompletnego opisu i wypełnienie wszystkich niezbędnych pól.
Zgłoszenie serwisowe
Przed wysłaniem należy sprawdzić posiadany Build programu. Jak to zrobić?
Wystarczy, że wpiszesz polecenie ABOUT lub wejdziesz w zakładkę POMOC -> O programie:
Numer 200701 oznacza datę i jest to w tym przypadku 2020 rok 1 lipiec – rr/mm/dd
Poniżej znajduję adres strony gdzie można znaleźć ostateczne wersje programu GstarCAD https://gstarcad.pl/poprzednie-wersje-gstarcad/
Wystarczy, pobrać odpowiednią wersję i wybrać opcję ,,Napraw”, a program zaktualizuje się do najnowszej wersji programu.
Celem naszej działalności jest zapewnienie Państwu dostępu do jak najlepszego oprogramowania CAD w jak najkorzystniejszych cenach. Jednocześnie producent oprogramowania dokłada wszelkich starań, aby produkt rozwijał się, był bardziej wydajny i wzbogacany o nowe funkcje. Każdego roku pojawia się nowa wersja oprogramowania, a także liczne, kolejne uaktualnienia.
Zgodnie z powszechnie obowiązującą praktyką, producent oprogramowania nie modernizuje archiwalnych wersji swoich produktów, skupiając swoje zasoby na rozwoju, modernizacji i usprawnianiu bieżących wersji oprogramowania, dostosowując je do także zmieniającego się środowiska informatycznego, w którym to oprogramowania pracuje
a obejmującego m.in. systemu operacyjne, peryferia czy też sterowniki. Wobec powyższego zgłaszanie uwag czy propozycji zmian może dotyczyć wyłącznie aktualnej wersji oprogramowania.
Wsparcie techniczne jest udzielane wyłącznie w przypadku korzystania z najnowszej wersji programu!
Sprawdź najczęściej wyszukiwane tematy
Zobacz tutoriale i zdobądź ekspercką wiedzę
Pobierz darmowe pliki