Opis polecenia:
Zmienna systemowa UCSICON służy do sterowania widocznością, lokalizacją, wyglądem i możliwością wyboru ikony LUW.
Układ współrzędnych różni się w przestrzeni papieru i przestrzeni modelowej. W przestrzeni modelowej użytkownik może przełączać się pomiędzy stylem 2D i 3D.
2D: jeżeli LUWjest taki sam jak WCS, litera Z w LUW zostanie zastąpiona literą W. Jeżeli obracając LUW w celu uzyskania osi Z na płaszczyźnie równoległej do płaszczyzny obserwacji (innymi słowy, płaszczyzna XY wydaje się być linią dla obserwatora), ikona LUW 2D staje się szkicem przerwania.
3D: jeśli aktualny LUW jest taki sam jak WCS, patrząc w dół LUW (dodatni kierunek osi Z), początek w płaszczyźnie XY jest wyświetlany jako pole; patrząc w górę LUW, pole to znika.
Słownik poleceń:
ON:
Wyświetl ikonę LUW.
OFF:
Wyłącz ikonę LUW.
ALL:
Zastosuj wszystkie zmiany we wszystkich aktywnych rzutniach. W przeciwnym razie polecenie UCSICON ma wpływ tylko na bieżącą rzutnię.
Noorigin:
Niezależnie od miejsca pochodzenia, ikona LUW jest wyświetlana w lewym dolnym rogu rzutni.
ORigin:
Wyświetl ikonę LUW (0, 0, 0). Jeśli źródło znajduje się poza bieżącą rzutnią, ikona LUW zostanie wyświetlona w lewym dolnym rogu rzutni.
Properties:
Wyświetl okno dialogowe „Ikona LUW”, użytkownicy mogą kontrolować styl, widoczność i położenie ikony LUW.