GRIPSUBOBJMODE

Opis polecenia:

Zmienna systemowa GRIPSUBOBJMODE służy do automatycznej kontroli, czy przy wybranych podobiektach uchwyty mają być automatycznie ustawiane na aktywne uchwyty.

TypBitcode
Zapisz wRejestr
Wartość początkowa1
Zakres0,1,2

Po wybraniu uchwytu jego kolor zmienia się i staje się aktywnym uchwytem, co oznacza, że uchwyt ten można wykorzystać do modyfikacji powiązanych z nim obiektów lub podobiektów.Wartość zmiennej systemowej:

0: Automatyczne ustawianie uchwytów na aktywne uchwyty przy wybranych podobiektach.

1: po wybraniu podobiektów aktywne będą następujące punkty. Są to: uchwyty do atrybutów bloków; uchwyty do płaszczyzn, krawędzi i wierzchołków; punkty kontrolne do ciał stałych, oczek lub krzywych utworzonych przez NURBS.

2: uchwyty na poliliniach będą aktywnymi uchwytami przy wybranych podobiektach

Powered by BetterDocs