Opis polecenia:
Zmienna systemowa GRIPSUBOBJMODE służy do automatycznej kontroli, czy przy wybranych podobiektach uchwyty mają być automatycznie ustawiane na aktywne uchwyty.
Typ | Bitcode |
Zapisz w | Rejestr |
Wartość początkowa | 1 |
Zakres | 0,1,2 |
Po wybraniu uchwytu jego kolor zmienia się i staje się aktywnym uchwytem, co oznacza, że uchwyt ten można wykorzystać do modyfikacji powiązanych z nim obiektów lub podobiektów.Wartość zmiennej systemowej:
0: Automatyczne ustawianie uchwytów na aktywne uchwyty przy wybranych podobiektach.
1: po wybraniu podobiektów aktywne będą następujące punkty. Są to: uchwyty do atrybutów bloków; uchwyty do płaszczyzn, krawędzi i wierzchołków; punkty kontrolne do ciał stałych, oczek lub krzywych utworzonych przez NURBS.
2: uchwyty na poliliniach będą aktywnymi uchwytami przy wybranych podobiektach