Opis polecenia:
Zmienna systemowa SMOOTHMESHCONVERT służy do ustawienia, czy mają być wygładzane obiekty siatki oczek lub obiekty z powierzchnią oczek, które zostały zamienione na bryły lub powierzchnie 3D, a także do ustawienia, czy mają być scalane ich powierzchnie.
Typ | Bitcode |
Zapisz w | Ustawienia użytkownika |
Wartość początkowa | 0 |
Zakres | 0,1,2,3 |
Wartość zmiennej systemowej:
0: tworzenie gładkich modeli. Optymalizacja lub scalanie powierzchni koplanarnych.
1: tworzenie gładkich modeli. Oryginalne siatki czołowe będą przechowywane w obiektach po konwersji.
2: tworzyć modele, których twarze są wygładzone. Optymalizacja lub scalanie powierzchni koplanarnych.
3: tworzyć modele, których twarze są wygładzone. Oryginalne siatki czołowe będą przechowywane w obiektach po konwersji.