SMOOTHMESHCONVERT

Opis polecenia:

Zmienna systemowa SMOOTHMESHCONVERT służy do ustawienia, czy mają być wygładzane obiekty siatki oczek lub obiekty z powierzchnią oczek, które zostały zamienione na bryły lub powierzchnie 3D, a także do ustawienia, czy mają być scalane ich powierzchnie.

TypBitcode
Zapisz wUstawienia użytkownika
Wartość początkowa0
Zakres0,1,2,3

Wartość zmiennej systemowej:

0: tworzenie gładkich modeli. Optymalizacja lub scalanie powierzchni koplanarnych.

1: tworzenie gładkich modeli. Oryginalne siatki czołowe będą przechowywane w obiektach po konwersji.

2: tworzyć modele, których twarze są wygładzone. Optymalizacja lub scalanie powierzchni koplanarnych.

3: tworzyć modele, których twarze są wygładzone. Oryginalne siatki czołowe będą przechowywane w obiektach po konwersji.

Powered by BetterDocs